Dagen

Skön (!!) dag börjar nå sitt slut.
Vi vaknade 7.30, problemfri frukost och sen en promenad med Helena och gänget. De stora barnen cyklade så allt tog dubbel så lång tid.
Lunch hos Helena och även mellis.

Efter en hel del lek kom vi hem och fick goda rester till middag. Storhandla, promenad med P och nu läggs ungarna av mina favorit till sambo.

Feber och huvudvärk har smugit sig på och jag hoppas för allt i världen att det bara är min kropp som är helt slut. Jag har tränat FÖR hårt minst en vecka i sträck. Så ikväll vilar vi och försöker komma i säng tidigt.

Puss

S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0