HEAT

För drygt en månad sen började jag äta Fitnessgurus fettförbrännare HEAT som bland annat är vätskedrivande.
Hade hört att dom skulle vara så bra och hjälpa till vis träning så jag orkade mer bland annat.

Första månaden gick bra. Jag blev piggare och mer uthållig. I början vart jättepigg, HEAT är fullproppad med koffein och för mig som inte ens dricker en kopp kaffe varje dag vart det en omställning.
Jag gick ner i vikt och allt var frid och fröjd.

Till den dagen när jag märkte att jag var förstoppad. Jag dricker alltid ca 3 l vatten/dag så jag tyckte det var konstigt att magen var så tokig. Sen började yrseln, hög kroppstemp, huvudvärk, illamående, kisset var alldeles mörkt, lågt blodtryck och allmänt nedstämd och utmattad.
Munnen var alldeles torr och läpparna med.

Tabletterna sög all vätska ur kroppen på mig. Aldrig mer ska jag ta vätskedrivande medel om inte en kompetent doktor ger mig det.

Nu vet jag varför jag har ont i skallen varje morgon. Min kropp vill ha koffeinet som fanns i tabletterna. Får börja ta en kopp kaffe istället. ;)

Ät inte HEAT!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0