I ett hus

Vi har haft 2 sjukt sköna veckor här hemma. Pappan i huset har varit ledig sen innan jul och det uppskattas.
Precis innan jul tappade jag orken fullkomligt och hans ledighet kom så lägligt.

Jag har tränat och legat i soffan om vartannat. Ärligt talat har jag sett att folk ringt mig och inte orkat ringa upp.
Jag tycker faktiskt att det är okej att göra så när man känner att man inte inte orkar med mer än sig själv och familjen. Jag orkade helt enkelt inte.
End of story.

Så här ligger vi med varsitt barn i hopp om att dom ska somna så vi kan dimpa i säng framför TVn.

Återkommer.

S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0