Torsdag

Åh! Torsdag är min favvodag. Mest för det är dagen innan fredag och B går av sin jour på torsdagar.
I dag gick han av jouren och därmed är han ledig i morgon.

I morgon ska Elias vara på dagis strax innan 8 så får han lite frukost och så med. Eve ville så gärna följa med till Elias dagis i morse så i morgon kommer hon få det. Hon ska vara på sitt dagis först 9.

Sen blir det mys för hela slanten. Jag jobbar på lördagkväll så då blir det inte mycket till mys. :)

Elias sover sen nästan en timme tillbaka och Eve ska hoppa i säng när Pippi är slut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0