I min säng

Hemma igen efter några dagar på Gräsö. Min säng har aldrig varit så skön.

I morgon vankas tråksysslor. Tvätta kläder och handdukar, bära ved och handla. Ett måste efter flera dagars boende i en väska.
Ett gympass ska även avverkas.

Ännu ett tips på lite kvick träning.
Stack ut på promenad med Elias idag. Han skulle sova och lagom till han slocknat gick jag förbi min absoluta favvo-intervall-backe.
Drog av en 15 backintervaller + några styrkeövningar i högt tempo på gräset. 25 min träning + 10 min pw = 35 min
Asbra.
Det behövs inte 1,5-2 timmar på gym för att träna.
Man kan göra något av det lilla man har.

Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0