Tisdag

Barnen hänger på dagis och jag klev precis upp ur sängen. Vilat inför nattens jobb.
Passade på att gå på gymmet när jag lämnade dom och det gick riktigt bra!
Men jag hatar dom där chinsen.
En dag ska jag fixa det.

Lämna på dagis, gym, lunch, sova.
Med hemmagjord proteinshake i magen ska jag hämta dom och mysa resten av dagen.
Nu kommer jag vara borta två dagar så då är det bara att fylla på mysförrådet.

SAKTA men säkert börjar något skymta liknande muskler på ryggen.
Nu håller vi i det här.

Kram på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0