Vabb

Evelina har varit febrig några dagar med en vidrig hosta som följd.
Hon hostar som en galning när det springs och leks.
Därför blir hon hemma resten av veckan. Omöjligt för henne att kunna leka på dagis.

Men nu börjar hon ledsna på att Elias fått gå några timmar och inte hon.
I morse fick jag höra hur tråkigt det var att vara hemma med mig.
Kunde inte annat än skratta åt henne.

Idag vart hon iaf fin i håret. Jag drog i gång Tjorven, satte henne framför TVn och klippte håret nästan 5 cm.
Hon är ingen tofs-tjej och då tycker jag att det är bättre med en kort frisyr, speciellt på sommaren.

Nu ska här fortsätta packas.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0