Lördag mitt i natten

Ikväll har jag goffat sötsaker.
B&J-glass, lite choklad, lite colanappar.. Ni vet. En sån där dag då man kan trycka i sig hur mycket som helst?!
Det är idag. Kosten i övrigt har sett bra ut denna vecka.

Anmälde mig precis till crossfit på måndag. Pirrade till i magen vill jag lova. Har aldrig provat det på riktigt så vi får väl se om jag slutar hängandes över toaletten och dom får bära ut mig.
Har aldrig tränat på det viset förr så det ska bli spännande.

Veckan har gått av bara farten.
Kul med vardag men det blir en hel del pusslande för att få ihop livet.
Det är just den där extra biten att åka hela tiden som gör det hela så mycket svårare.
B får ta en hel del av ansvaret från och till. Det fixar han lätt men det känns lite knas att gå från att ha "huvudansvaret", ja, ni vet hur jag menar, till att släppa kontrollen och faktiskt låta oss köra 50/50.
Kontrollbehovet visar sig starkt från och till. :)

I morgon vankas städ, så gott det går med tanke på att dammsugaren lagt ner och den nya har inte dykt upp än. Sen ska jag besöka gymmet. Köra ben och säte. Självklart ska de små få gå ut och leka av sig med. Det ska bli så skönt med ledig dag. Ingen stress.

Natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0