Onsdag

Varit på "möte" med min nya PT.
Mycket skitsnack och lite träning. ;)
Ska testa på nya träningsformer för att förhoppningsvis få mer resultat av min träning.

Som sagt tränar jag för det är kul, jag mår BRA av det och jag gillar utmaningarna man möter i olika träningsformer.
Jag har inga magrutor eller stenhård rumpa, det är inte mitt mål (även om det vore fint! ;) ). Jag vill vara hälsosam och äta bra. Jag har en kropp, det är den enda jag har och kommer få och den vill jag ta hand om! Punkt!

Självklart har jag mål och vill se resultat som alla andra! Inget konstigt i det.
Jag blir vansinnig på folk som kallar mig hälsofreak och att jag går på "diet".
Ingen diet, inget hälsofreak.
Jag bara väljer bra mat större delen av tiden.

Oh yes, häromdagen tryckte jag en hel B&J-glass. Gryyyymt gott!
Vaknade finnig dagen efter och hade ont i magen hela dagen dock. Kroppen är van med bra käk och reagerar därefter när jag inte "sköter mig".

Jag väljer:
Fullkorn (matvete, råris, potatis, fullkornspasta ibland)
Magert kött (kyckling, köttfärs, vilt..)
Grönsaker och bär i massor!
Kvarg, keso, frukt, ägg, nötter.. You name it.
Testa!

Kort och gott;
Träna och ät bra och du kommer må BRA!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0