Påsk

Godis i all ära men jag åt tillräckligt igår så idag är jag inte alls sugen.

På väg hem från Gräsö. Vi har fikat, grillat korv och myst i solen. Innan det var vi i Alunda och hälsade på nya tillskottet i vår familj. Lilla Levi.
Så mysig! Nog drar det lite i livmodern men här är det stopp.
Butiken har stängt så att säga.

Ikväll kör vi fisksoppa a'la LCHQ.
Jo, LCHQ.. Inte LCHF.
Low carb High qvality.
Den ska vara helt fantastiskt god.
Får se om jag som "fisk-ogillare" gillar den.

Puss!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0