Söndag

Ligger i Eves säng, redo att somna. Båda barnen sov idag och Elias sov mycket! Dvs att kvällen blir helt Fucked up och när båda barnen äntligen somnat i vår säng så har jag inte ork eller lust att bära upp dom till deras sängar.
Mest för att klockan ringer 4.15 i morgon och jag är ensam hemma några timmar till. IFALL dom skulle vakna. Jag.Vill.sova.

Helgen har slirat på som fan. Uppsala och GC Med dotter och syster, fika hos bror som fyller i morgon, även fika med mamma som fyllde igår..
Full rulle och för mkt fika.. :)

När vi kom hem hoppade jag i löparskorna och kutade iväg. På något sätt tycker jag att det är så mycket trögare att springa med dobbar på, allt helst på bar mark. Idag åkte dom av och jag halkade mig igenom, i bra tempo, 7,3 km. Efter det blev det 30 min hardcore-magstyrka. Jag känner fortfarande en illamående känsla.. :)

I morgon, tisdag och onsdag väntar jobb. Ska bli skönt att komma ut till civilisationen även om jag vet att jag är död när klockan ringer i morgon.

5.00 går bussen. Ses vi där?

Tycker ni att plankan ser lite svag ut?
Inne på 3,5 minut när B tog kortet plus att Elias precis legat på mig i en minut.
Jag var helt färdig där och det var bara att kötta tills tiden var slut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0