6 av 10

Ikväll hade vi besök av Öregrundarna.
Vi har alltså gjort en deal att vi ska hålla oss borta från socker under hela maj.
Belöningen blir shopping och middag i Gävle. :)
Tina, som har haft det tyngst, har gått över den värsta gränsen.
Dom där första dagarna när allt man ser är godis, oboy, läsk...
Ikväll tyckte hon att det kändes ok!

I vilket fall blev det grillat!
Såklart!
Till efterrätt kastade jag ihop en frozen cheesecake a'la lchf.
I stort sett lika som när man gör en vanlig cheesecake fast nötbotten och inget socker.
Jag ger den 6 av 10. Den var god men inte kanon!

Nej, ingen av oss äter enligt lchf. Det bara blev en fettig kaka dagen till ära!

Grabbarna drog i väg och jagade vildsvin medan vi snackade massa skit och ungarna tyckte att film kunde ersätta lek lagom till grabbarna åkte vid 21. Tack för det.
Nu sover dom gott.
Kanske är det dags för mig med. :)

På måndag ska jag till naprapaten.
Tack och lov.

Har ingen bild på g så ni får nöja er med text.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0