Dag 2

Dag 2 på det sockerfria går toppenbra.
Vardagarna är ju ganska lätta för min del. Det är helgerna som är värst.
När fredagskvällen kommer så ökar suger efter choklad mer och mer.
Så i morgon blir det säkert en kamp.

På lördag får vi besök av dom vi är sockerfria med. ;) Jag ska komma på en god efterrätt utan socker..
Fruktsallad åt vi hos dom i veckan så gärna något annat. Förslag mottages!

Nu har jag äntligen kommit hem efter att ha missat två bussar från Uppsala. Det är tider som idag som jag önskar att jag körde bil. Hade varit hemma 22.30 istället för 00.00.

Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0