Hosta.

Evelina är i full gång och hostar snart upp lungorna.
Sitter upp med henne nu. Har tvingat upp henne så hon sitter lurad mot mig.
Ingen kan sova. Hon hostar tills hon kväljer, andas och börjar om igen.
Mollipect och vatten hjälper inte.
Nästa grej är att gå ut och få lite luft. Det har hjälpt förr.
Sen väntar honungsvatten och ingefära om vi har någon.

Tips mottages.

Passande natt när jag är SÅ trött.
B är lika trött han.

Nog klagat.

Haft en superbra helg med två middagar med vänner, loppis och fix hemma. Äntligen börjar kaminen se hyfsad ut.

Egna chirre till VM-finalen.

Puss!



Kommentarer
marina

men fy! stackars liten..... :(

2013-05-20 @ 13:06:44
URL: http://www.erikssonxtre.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0