Uppdatera?

Ryggen är paj, den blir inte bättre. Borde ha frikort hos naprapaten vid det här laget. Jag är hos honom ett par ggr i veckan och han masserar, knäcker, böjer, bänder, kör elbehandling och idag ska jag få akupunktur.
Vårdcentralen är kontaktad men det är en månad innan jag får komma dit.
Jag kan knappt bära mina barn, lyfta tvättkorgen från golvet, träna, sätta på strumpor och byxor i stående position, städa, plocka leksaker..

29/4 gjorde jag illa mig, jag börjar bli frustrerad, som fan!
Jag har bara haft tur att det varit lugnt på jobbet för om det krisar och jag måste springa.. Det skulle förvåna mig om det skulle funka. Och den enda som kan sjukskriva mig är farbror doktorn som jag inte kommer träffa förrän om en månad.

Jag är inte ute efter sympati.
Jag vill bara spy ur mig min frustration.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

scrubs.blogg.se

Sofia heter jag och är 26 år. Jag lever ett Svensson-liv i sommarstaden Östhammar. 2 barnsmamma och fru. Blivit koko på inredning och gillar kaffe.

RSS 2.0